⬇ DARMOWA DOSTAWA I PROMOCJA NAWET 60%⬇

Szukaj

Zwroty i Reklamacje


Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub pragniesz zrezygnować z zakupu, możesz bezproblemowo zwrócić lub zareklamować otrzymany produkt. Zwroty oraz reklamację realizuje Sprzedawca, którego dane są podawane na każde Twoje życzenie.


ZWROT


Zwrot produktu można dokonać jedynie po jego otrzymaniu. Kiedy klient prosi o adres zwrotu, równocześnie deklaruje jego otrzymanie. Jeżeli uznasz, iż pragniesz zrezygnować z zakupu, napisz do Nas przez formularz podany na stronie bądź bezpośrednio na e-mail: kontakt@sweetclothes.pl. Czas na zgłoszenie zwrotu wynosi 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Nie wymagamy formularzy, gdyż są one dodatkową opcją dla klienta. Jako potwierdzenie rozpoczęcia procesu zwrotu traktujemy Twoją wiadomość. Wszelkie utrudnienia związane ze zwrotem należy zgłaszać maksymalnie do 2 dni od dnia otrzymania maila. 


Sposób zwrotu produktów wyznacza Sprzedawca. Nie ma możliwości samodzielnego wyboru. Istnieje jedynie możliwość zmiany z InPostu na pocztę tradycyjną w momencie wystąpienia błędu kodu zwrotnego. 


Możliwe są dwie opcje wykonania zwrotu. Pierwsza opcja to odesłanie produktów listem poleconym na adres Sprzedawcy, podany przez nas indywidualnie do każdego zamówienia. W dniu otrzymania od Nas adresu zwrotnego, masz 8 dni dni kalendarzowych na wysłanie nam drogą mailową numeru do śledzenia paczki. Nie wysłanie nam numeru śledzenia w określonym wyżej terminie, bądź zrobienie tego w późniejszym terminie skutkuje odrzuceniem zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Paczki wysłane na adres Sprzedawcy bez wcześniejszego poinformowania o wysyłce lub bez wysłania Nam potwierdzenia w postaci numeru śledzenia są przez Sprzedawcę utylizowane. Wysłanie złego lub niepoprawnego numeru śledzenia skutkuje odrzuceniem zwrotu.


Drugą opcją jest zwrot produktów przez paczkomaty InPost. Sprzedawca generuje indywidualny kod zwrotu InPost. Zostaje on wysłany klientowi w mailu oraz równocześnie klient otrzymuje drugi indywidualny kod zwrotny na numer telefonu podany w zamówieniu. Czas na nadanie zwrotu w tym przypadku wynosi 5 dni kalendarzowych. Należy również wysłać nam na maila potwierdzenie wykonania zwrotu. Nadany kod upoważnia do wykonania darmowego zwrotu. W przypadku podania przy zamówieniu złego numeru telefonu, co skutkuje nieotrzymaniem drugiego kodu zwrotnego – należy kontaktować się z inpost@efunsell.com.


Zwrotu pieniędzy zostaje wykonany do 31 dni kalendarzowych od momentu zaakceptowania zwrotu. Zwrot pieniędzy jest zlecony na numer konta, z którego zostało opłacone zamówienie.


Produkty należy zwracać zgodnie z instrukcją przesłaną na maila. Produkty wysłane osobno, należy zwracać osobno. W sytuacji gdy w instrukcji jest podane, iż produktu dostarczone razem, należy zwrócić na inne adresy - należy się do niej stosować. 


Zwroty wysłane na adres SinoTrans ul. Polna 120, 60-900 Komorniki lub na adres Pacholewo 7, 64-600 Pacholewo nie będą uznawane.


REKLAMACJA 


Chcesz zareklamować swój produkt? Napisz do Nas przez formularz podany na stronie bądź bezpośrednio na e-mail: kontakt@sweetclothes.pl. Do wiadomości dołącz trzy zdjęcia wadliwego produktu. Sprzedawca rozpatruje reklamację 7 dni kalendarzowych. Po uznaniu reklamacji może wybrać inny produkt z naszej oferty bądź otrzymać zwrot pieniędzy.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów